Poziom 11 Zadanie od Handlarza Zbrojami: Pomóż mu odebrać jego zbroję od Kowala, który wyśle nas do Uriela po rudę żelaza, Octavio po skórę i Yonaha po węgiel. Żeby otrzymać te przedmioty będziemy musieli dostarczyć Urielowi księgę klątw, którą zabrały mu dzikie psy, Octavio żółć z niedźwiedzia a Yonahowi glinę z czerwonych dzików Nagroda: 26.000 doświadczenia, 15.000 yang, nos świni, zbroja od 18 poziomu+3
11 Misja: Zadanie: Zabij 10 głodnych czerwonych dzików albo 5 głodnych niedźwiedzi Nagroda: 10% doświadczenia, losowy przedmiot
Poziom 12 Zadanie od Kapitana: Zabij 10 głodnych szarych alfa wilków (kapitan nam mówi o szarych wilkach ale chodzi o szare alfa wilki) Nagroda: 10.000 doświadczenia, 3.500 yang
Zadanie od Octavio: Znajdź książkę kucharską, idź do Soon a następnie będziemy musieli mu przynieść jelito wypadające z szarych wilków Nagroda: 12.000 doświadczenia, 5.000 yang, szpon wilka
12 Misja: Zadanie: Zabij 15 niedźwiedzi albo 10 szarych wilków Nagroda: 10% doświadczenia, losowy przedmiot
Poziom 13 Zadanie od Starszej Pani: Musimy jej przynieść futrzany płaszcz, zabijając szare wilki. Nagroda: 15.000 doświadczenia, czerwona mikstura oraz zbroję + 2
13 Misja: Zadanie: Zabij 20 szarych wilków albo 5 niedźwiedzi grizzly Nagroda: 10% doświadczenia, losowy przedmiot
Poziom 14 Zadanie od Kapitana: mamy zniszczyć jeden Metin bitwy (tutaj najlepiej poprosić kogoś o pomoc bo samemu ciężko zrobić tego questa) Nagroda:20.000 doświadczenia, 10.000 yang
14 Misja: Zadanie: Zabij 15 niedźwiedzi grizzly albo 5 szarych alfa wilków. Nagroda: 10% doświadczenia, losowy przedmiot
Poziom 15 Zadanie od Kapitana: Rozmowa z Yuhwan w 2 wiosce Nagroda: 20.000 doświadczenia, 10.000 yang
Zadanie od Ah-Yu: Porozmawiaj z Handlarzem Bronią, który każe iść do Octavio. Ten znów wyśle nas do Yu-Rang w 2 wiosce po ryżowe ciasteczko. Pogadaj z dokuczającą jej dziewczynką, wróć do Yu-Rang po ciasteczko z którym wróć do Ah-Yu. Nagroda: 26.000 doświadczenia, 10.000 yang
15 Misja: Zadanie: Zabij 20 niedźwiedzi grizzly albo 10 szarych alfa wilków. Nagroda: 10% doświadczenia, losowy przedmiot
Poziom 16 Zadanie od Kapitana: Mamy zabić szpiega, który zbiegł do Białych Zaprzysiężonych. Musimy zabijać zaprzysiężonych żołnierzy i łuczniczki na 2 mapie (nie mają dopisku biały), jak wypadnie zwój wracamy do Kapitana Nagroda: 40.000 doświadczenia, 5.000 yang
Zadanie od Kowala:: Musimy znaleźć topór. Zabijaj Zaprzysiężonych żołnierzy a jak wyleci topór, wróć do Kowala Nagroda: 36.000 doświadczenia, 10.000 yang, ornament
16 Misja: Zabić 15 szarych alfa wilków albo 5 tygrysów Nagroda: 10% doświadczenia, losowy przedmiot
Poziom 17 Zadania nie ma.
17 Misja Zabić 20 szarych alfa wilków albo 10 tygrysów Nagroda: 10% doświadczenia, losowy przedmiot
Poziom 18 Zadanie od Handlarza Różności: Trzeba znaleźć spinkę do włosów. Musisz zabijać zaprzysiężonych łuczników, a jak wypadnie spinka wrócić do Handlarza Nagroda: 60.000 doświadczenia, 10.000 yang, bilet na konną jazdę
18 Misja Zabić 20 tygrysów albo 10 czarnych niedźwiedzi Nagroda: 10% doświadczenia, losowy przedmiot
Poziom 19 Zadanie od Mirine: Trzeba odnaleźć brata Mirine. Musimy iść do 2 wioski i porozmawiać z Yu-hwan oraz Yang-Shin i wrócić do Mirine Nagroda: 122.000 doświadczenia, 5.000 yang
19 Misja: Zabić 20 czarnych niedźwiedzi albo 10 brązowych niedźwiedzi Nagroda: 10% doświadczenia, losowy przedmiot
Poziom 20 Zadanie od Obrońcy: Zabić M-Jung. Musisz zabić M-Junga (jeżeli będzie z dopiskiem bezduszny to trzeba ubić i poczekać aż się pojawi ten bez przydomka i z obstawą). Najczęściej można go znaleźć na górze 1 mapy. Nagroda: 122.000 doświadczenia, 20.000 yang, srebrna bransoletka
Zadanie Specjalne od Biologa Chaebirag: Należy przyniesc mu 10 kwiatow bzu. Bez bedzie wypadal z Glodnych Czarnych Niedzwiedzi (z kazdego zabitego po 1 az do uzbierania 10). Biolog jednak uwaza niektore za "uszkodzone" (srednio 2 na 10). W takim wypadku trzeba polowac dalej. Nagroda: 95.000 Doswiadczenia 15.000 Yang Miedziana Bransoleta+3
20 Misja Zabić 20 brązowych niedźwiedzi albo 15 zaprzysiężonych łuczników Nagroda: 10% doświadczenia, losowy przedmiot
|