Poziom 21 Zadanie od Handlarza Bronią: Przynieść płótno i rude żelaza. Idziemy do Uriela po żelazo a on wysyła nas po swój tobołek z rzeczami (zabijamy tygrysy dopóki nie wypadnie nam tobołek Uriela). Po płótno idziemy do 2 wioski do Ariyoung, ona nas wyśle do Ah-Yu. I wracamy do Handlarza. Nagroda: 122.000 doświadczenia, 20.000 yang, broń +3 dla klasy którą gramy
21 Misja Zabić 20 zaprzysiężonych łuczników albo 10 białych tygrysów Nagroda: 2-10% doświadczenia, losowy przedmiot
Poziom 22 Zadania na tym poziomie nie ma
22 Misja Zabić 25 białych tygrysów lub 10 zaprzysiężonych komandorów Nagroda: 2-10% doświadczenia, losowy przedmiot
Poziom 23 Zadanie od Obrońcy: Mamy zabić Eun-Jung. Wykonanie podobne jak poziomie 20 tylko postać się zmienia. Nagroda: 150.000 doświadczenia, 25.000 yang, złoty naszyjnik +4
Misja 23 Zabić 20 Tchorz Zaprzysiezony Komandor NOWE !! albo 40 złych żołnierzy czarnego wiatru Nagroda: 2-10% doświadczenia, losowy przedmiot
Poziom 24 Zadanie od Mirine:: Przynieś mundur jej brata. Musisz bić wszystkich z Gangu Czarnego Wiatru dopóki nie wypadnie zużyty czarny uniform Nagroda: 25.000 doświadczenia, miecz na 25 poziom
24 Misja Zabić 60 żołnierzy czarnego wiatru (tych bez nazwy w grze) lub 80 maniaków czarnego wiatru Nagroda: 2-10% doświadczenia, losowy przedmiot
Poziom 25 Zadanie od Kapitana: Mamy dowiedzieć się czegoś o kawalerii, zadanie polega na bieganiu od osoby do osoby. Nagroda: 150.000 doświadczenia, 30.000 yang, złote kolczyki
Zadanie od Starszej Pani: Zabić 30 Jin-Hees. Nagroda: Pierścionek ślubny (Potrzebny do ślubu).
Zadanie od Stajennego Mamy przynieść mu medal konny (można go zdobyć w legowisku małp na 2 mapie lub pustyni albo kupić na rynku), następnie będziemy musieli zabić 20 dzikich łuczników w czasie 30 minut (lepiej się wcześniej przygotować i rozpoznać teren bo w razie niepowodzenia medal przepada ). Po powrocie musimy odczekać 24 godziny aż stajenny przygotuje obrazek konia, potem zapłacić 100.000 yang i już możemy jeździć na koniu
Zadanie od biologa zebrać 10 grzybów Tue (wypadają z głodnych brązowych niedzwiedzi- i tylko te się licza) Nagroda: 200.000 doświadczenia, 20.000 yang + losowy przedmiot (np. żelazny hełm +2)
25 Misja Zabić 80 żołnierzy piechoty albo 20 Jak-To Nagroda: 2-10% doświadczenia, losowy przedmiot
Poziom 26 26 Misja Zabić 80 dzikie sługi lub 20 Gu-Ryung Nagroda: 2-10% doświadczenia, losowy przedmiot
Poziom 27 Zadanie od Kapitana: Zniszcz Metin Czerni. Musimy zniszczyć Czarny Metin (Metin Czerni). Dostępny na 1 i 2 mapie. Nagroda: 300.000 doświadczenia, 15.000 yang, ornament i czerwony klejnot
Zadanie od Ariyoung Znajdź jej zaginionego męża, potem zabijaj Goo-Pae (aż ci nie wypadnie pamiątka po mężu, którą jest pierścionek. Można bić w kilka osób bo pierścionek i tak wpada do plecaka automatycznie). Nagroda: 300.000 doświadczenia, 10.000 yang
27 Misja Zabić 30 Gu-Ryung albo 20 Generałów Nagroda: 2-10% doświadczenia, losowy przedmiot
Poziom 28 Zadania na tym poziomie nie ma
28 Misja Zabić 35 orków albo 30 generałów Nagroda: 2-10% doświadczenia, losowy przedmiot
Poziom 29 29 Misja Zabić 40 orków albo 30 zwiadowców orków Nagroda: 2-10% doświadczenia, losowy przedmiot
Poziom 30 Zadanie od Ah-Yu: Mamy znaleźć 3 oszczepy należące do jej zaginionego męża, zabijając dzikusów (zabijaj Dzikich Żołnierzy, Łuczników i Generałów). Oszczepy wypadają do plecaka a nie na ziemię i mają postać shirikenow. A ponieważ nie pojawia sie żaden komunikat trzeba sprawdzać co jakiś czas czy quest już nie jest zakończony. Nagroda: 300.000 doświadczenia, 20.000 yang
Zadanie od Uriela: Mamy udać się do Lochu Małp i przynieść mu dane z tablicy (wystarczy dotknąć tablicy z komnacie matki małp, jest przy wyjściu). Potem musimy dostarczyć mu dane z tablicy przy ezoterycznej wieży (stoi w dolinie Seugryong na samym środku mapy) Droga do ostatniej komnaty z tablicą. Wchodzisz do Lochu i dujesz do przodu cały czas. W 4 komnacie masz ślepy zaułek i 2 skręty w lewo jeden za drógim. Wybierasz ten dalszy. Dujesz dalej do przodu do kolejnej ślepej uliczki i w niej skręcasz w prawo. Następny teleport przenosi do ostatniej komnaty z tablicą. Dla ułatwienia najlepiej wbić na koniku .
Nagroda: 420.000 doświadczenia, 20.000 yang
30 Misja Zabić 40 Elit. Orc Zwiadowców albo 30 ...... (latające oka na pustyni ) Nagroda: 2-5% doświadczenia, losowy przedmiot
|