www.Helperzy.pun.pl Pomagamy nowym graczom ;D

Opis forum

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Gry

#1 2010-04-27 16:11:46

Adik

Administrator

Zarejestrowany: 2010-04-10
Posty: 18
Punktów :   

Spis misji od 21 do 30 levelu

Poziom 21
Zadanie od Handlarza Bronią: Przynieść płótno i rude żelaza. Idziemy do Uriela po żelazo a on wysyła nas po swój tobołek z rzeczami (zabijamy tygrysy dopóki nie wypadnie nam tobołek Uriela). Po płótno idziemy do 2 wioski do Ariyoung, ona nas wyśle do Ah-Yu. I wracamy do Handlarza.
Nagroda: 122.000 doświadczenia, 20.000 yang, broń +3 dla klasy którą gramy

21 Misja
Zabić 20 zaprzysiężonych łuczników albo 10 białych tygrysów
Nagroda: 2-10% doświadczenia, losowy przedmiot

Poziom 22
Zadania na tym poziomie nie ma

22 Misja
Zabić 25 białych tygrysów lub 10 zaprzysiężonych komandorów
Nagroda: 2-10% doświadczenia, losowy przedmiot

Poziom 23
Zadanie od Obrońcy: Mamy zabić Eun-Jung. Wykonanie podobne jak poziomie 20 tylko postać się zmienia.
Nagroda: 150.000 doświadczenia, 25.000 yang, złoty naszyjnik +4

Misja 23
Zabić 20 Tchorz Zaprzysiezony Komandor NOWE !! albo 40 złych żołnierzy czarnego wiatru
Nagroda: 2-10% doświadczenia, losowy przedmiot

Poziom 24
Zadanie od Mirine:: Przynieś mundur jej brata. Musisz bić wszystkich z Gangu Czarnego Wiatru dopóki nie wypadnie zużyty czarny uniform
Nagroda: 25.000 doświadczenia, miecz na 25 poziom

24 Misja
Zabić 60 żołnierzy czarnego wiatru (tych bez nazwy w grze) lub 80 maniaków czarnego wiatru
Nagroda: 2-10% doświadczenia, losowy przedmiot

Poziom 25
Zadanie od Kapitana: Mamy dowiedzieć się czegoś o kawalerii, zadanie polega na bieganiu od osoby do osoby.
Nagroda: 150.000 doświadczenia, 30.000 yang, złote kolczyki

Zadanie od Starszej Pani: Zabić 30 Jin-Hees.
Nagroda: Pierścionek ślubny (Potrzebny do ślubu).

Zadanie od Stajennego Mamy przynieść mu medal konny (można go zdobyć w legowisku małp na 2 mapie lub pustyni albo kupić na rynku), następnie będziemy musieli zabić 20 dzikich łuczników w czasie 30 minut (lepiej się wcześniej przygotować i rozpoznać teren bo w razie niepowodzenia medal przepada ). Po powrocie musimy odczekać 24 godziny aż stajenny przygotuje obrazek konia, potem
zapłacić 100.000 yang i już możemy jeździć na koniu

Zadanie od biologa
zebrać 10 grzybów Tue (wypadają z głodnych brązowych niedzwiedzi- i tylko te się licza)
Nagroda: 200.000 doświadczenia, 20.000 yang + losowy przedmiot (np. żelazny hełm +2)

25 Misja
Zabić 80 żołnierzy piechoty albo 20 Jak-To
Nagroda: 2-10% doświadczenia, losowy przedmiot

Poziom 26
26 Misja
Zabić 80 dzikie sługi lub 20 Gu-Ryung
Nagroda: 2-10% doświadczenia, losowy przedmiot

Poziom 27
Zadanie od Kapitana: Zniszcz Metin Czerni. Musimy zniszczyć Czarny Metin (Metin Czerni). Dostępny na 1 i 2 mapie.
Nagroda: 300.000 doświadczenia, 15.000 yang, ornament i czerwony klejnot

Zadanie od Ariyoung Znajdź jej zaginionego męża, potem zabijaj Goo-Pae (aż ci nie wypadnie pamiątka po mężu, którą jest pierścionek. Można bić w kilka osób bo pierścionek i tak wpada do plecaka automatycznie).
Nagroda: 300.000 doświadczenia, 10.000 yang

27 Misja
Zabić 30 Gu-Ryung albo 20 Generałów
Nagroda: 2-10% doświadczenia, losowy przedmiot

Poziom 28
Zadania na tym poziomie nie ma

28 Misja
Zabić 35 orków albo 30 generałów
Nagroda: 2-10% doświadczenia, losowy przedmiot

Poziom 29
29 Misja
Zabić 40 orków albo 30 zwiadowców orków
Nagroda: 2-10% doświadczenia, losowy przedmiot

Poziom 30
Zadanie od Ah-Yu: Mamy znaleźć 3 oszczepy należące do jej zaginionego męża, zabijając dzikusów (zabijaj Dzikich Żołnierzy, Łuczników i Generałów). Oszczepy wypadają do plecaka a nie na ziemię i mają postać shirikenow. A ponieważ nie pojawia sie żaden komunikat trzeba sprawdzać co jakiś czas czy quest już nie jest zakończony.
Nagroda: 300.000 doświadczenia, 20.000 yang

Zadanie od Uriela: Mamy udać się do Lochu Małp i przynieść mu dane z tablicy (wystarczy dotknąć tablicy z komnacie matki małp, jest przy wyjściu). Potem musimy dostarczyć mu dane z tablicy przy ezoterycznej wieży (stoi w dolinie Seugryong na samym środku
mapy)
Droga do ostatniej komnaty z tablicą.
Wchodzisz do Lochu i dujesz do przodu cały czas.
W 4 komnacie masz ślepy zaułek i 2 skręty w lewo jeden za drógim. Wybierasz ten dalszy.
Dujesz dalej do przodu do kolejnej ślepej uliczki i w niej skręcasz w prawo.
Następny teleport przenosi do ostatniej komnaty z tablicą.
Dla ułatwienia najlepiej wbić na koniku  .

Nagroda: 420.000 doświadczenia, 20.000 yang

30 Misja
Zabić 40 Elit. Orc Zwiadowców albo 30 ...... (latające oka na pustyni )
Nagroda: 2-5% doświadczenia, losowy przedmiot

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.foruminformatyczne.pun.pl www.lukasasuke.pun.pl www.gamesj2me.pun.pl www.nider.pun.pl www.rl-map-no-pvp.pun.pl